Assalammualaikum, kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang ;D

Trial + Alien = Crazy!

Semua budak form 3 di Selangor happy! sebab trial pmr! Aku ada kau ada? XD
Hari ini first day trial. Sedang Iz berjalan menuruni tangga yang cute lagi miut itu tiba-tiba..
Oh tidak! Alien!

Lepak dekat bustop! Dia dengan bala tentera duk situ maih! Duk usha-usha macam orang gila! Eeeeiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geeeeerrrrrrrrrraaaaaaaammmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!
Iz perah otak nak jalan laju tapi!!
Angkatan tentera beserta alien jalan depan Iz! Benci! TT^TT
Time jalan duk toleh belakang. Iz terpaksa slow down macam kereta tak cukup minyak. ><
Saja je "musuh-musuh" aku jalan lambat. Kau nampak tak pasu tu? cantikkan? lagi cantik kalau aku baling kat kau! ><

Time lalu dekat bahagian parkir motosikal/basikal, alien tu saja je toleh belakang. Asal kau? Ada emas ek kat belakang? Mana? Ke nak penumbuk? Eeeiii!!! >< Iz harap sangat kejadian yang tengah berlaku itu segera berakhir! Seksa wowh ><

Nak sampai tapak perhimpunan ni! Yahoo. Wahai manusia-manusia yang aku tengah geram dekat kau, sila berambus! ><

Lepas je tu, Iz terus report dekat Yugi! Hatiku tidak tenang! TT^TT
Iz ingat dia dah insaf segala bagai tapi tak! TT^TT

Wahai Alien,
     Kenapa kau suka sangat tengok aku? Aku tak ada tanduklah! Ke tak pernah tengok manusia? Oh lupa! kau kan alien! bukan manusia! 

1 ulasan: